Premsa

USTEC-STEs considera “decebedor” el pla d’Educació i alerta que és “agosarat” pensar que els nens “no contagien”. FaPaC també recela del pla i adverteix que no preveu possibles rebrots al setembre (30/06/20) Social.cat
–
Entrevista Juan Carlos Feijoo i Lidón Gasull (29/06/20) Altafulla Ràdio
Ustec considera “decebedor” el pla d’Educació i “agosarat” pensar que els nens “no contagien”. El sindicat subratlla que els 370 milions anunciats queden molt lluny de la seva proposta de 1.700 (29/06/20) El Món
Pares i alumnes de l’escola Arrabassada a Tarragona reclamen que s’enllesteixi aviat el nou edifici (29/06/20) Diari Tarragona 21
USTEC i la FaPaC veuen “decebedor” el pla d’Educació. Sindicats i famílies diuen que les mesures anunciades pel govern català són insuficients per afrontar amb garanties el curs vinent (29/06/20) Betevé

USTEC: “Si els nens encomanen, estem lliurats a la improvisació”  (29/06/20) El Nacional
Un nou curs escolar sense mascaretes i contractant 5.000 professionals més (29/06/20) Diari Tarragona 21
L’escola post-covid: informe de danys. «Un dels problemes del sistema és la insuficiència i obsolescència dels espais educatius, que el setembre posarà en evidència» (27/06/20) VilaWeb
La FMRPC critica la lentitud del Departament: “Està fent tard”. La Federació de Moviments de Renovació Pedagògica s’ha unit a les veus crítiques amb la gestió de l’emergència educativa per part del Departament d’Educació. En un manifest fet públic avui, considera que és urgent elaborar els plans de contingència i tancar les plantilles del curs 20/21. (26/06/20) El Diari de l’Educació