FP

Roda de premsa sobre la reordenació curricular de la FP. Posicionament Intersindical

Davant la imminent transformació de la formació professional reglada a Catalunya arran de la intenció del Departament d’Educació de modificar els currículums dels cicles formatius, els sindicats amb representació a la mesa sectorial del Departament d’Educació (USTEC-STEs (IAC), CCOO, CSC, ASPEPC-SPS, UGT), a més de la CGT, hem arribat a un acord de reivindicació conjunta. Ara bé, USTEC-STEs (IAC) es manté ferm en la seva lluita contra la degradació de l’FP i contra la seva externalització, i exigeix al departament un canvi radical en la seva decisió i aposti per una FP reglada de qualitat de tres anys depenent exclusivament del Departament d’educació.

Comunicat sobre la Mesa Tècnica de Formació Professional de 18 de novembre.
La reforma curricular de la formació professional reglada