Butlleta d'afiliació (fes clic aquí per afiliar-te)

Els afiliats reben al seu domicili tota la informació que genera el Sindicat, en quatre formats diferents:

fletxa Eina Sindical: és la publicació que t’informa dels temes actuals i immediats
fletxa Docència: revista de periodicitat trimestral, inclou temes de caire més general i intemporal
fletxa Monogràfics: estudis fets pel nostre servei jurídic o documents aprovats pels òrgans del Sindicat
A més, et cal saber que USTEC·STEs està al teu servei i t’ofereix:
fletxa Assessoria jurídica pels temes relatius a l’exercici de la tasca docent.
fletxa Un equip d’alliberades i alliberats que t’atendran en les qüestions que et siguin d’interès
fletxa Trobades puntuals (jornades, reunions sectorials o temàtiques...)
fletxa Accés a la web interna exclusiva per a l'afiliació (demana'ns el codi), també pots consultar la nostra pàgina web que s’actualitza diàriament.

La quota d’afiliació és de 19.50 € trimestrals – llevat del cas que siguis jubilat/da, en què la quota és 9,50 € – que es paguen per trimestres anticipats, coincidint amb els primers dies de gener, abril, juliol i octubre. Si t'afilies, rebràs el càrrec en el teu compte corrent corresponent al que queda d’aquest trimestre.
Amb la teva afiliació a USTEC·STEs fas possible la independència d’un Sindicat de classe i compromès amb l’ensenyament públic, d’ara en endavant el TEU Sindicat.

Al sindicat USTEC·STEs entenem que la participació de tota l’afiliació en els òrgans de decisió és fonamental.

afilia 2 afilia

* Camps obligatoris