USTEC·STEs (IAC) La Junta de Personal Docent no Universitari de Terres de l'Ebre ha lliurat al Conseller Bargalló un manifest, demanant la reversió de les retallades a Educació i el restabliment de les condicions laborals sostretes al professorat. Veure fotos

Per una veritable reversió de les retallades

Davant l’anunci d’acord per a l’aprovació de pressupost per part del Govern de la Generalitat i de Catalunya en Comú, constatem que durant els darrers anys s’ha produït un període de creixement econòmic en què cap Govern ni cap conseller o consellera d’Educació ha tingut en compte les nostres reclamacions seriosament: no han presentat a la Mesa Sectorial de Negociació cap proposta ni cap calendari de retorn amb uns mínims que permetessen iniciar una negociació. Han tancat la porta i han llançat la clau.

Davant d’esta situació d’immobilisme per part del departament d’Educació, demanem que per la via de la Llei d’acompanyament de pressupostos, s'entren les propostes de la plataforma reivindicativa que tot seguit exposem, a fi de millorar la qualitat de l’educació pública i les condicions laborals dels seus treballadors i treballadores:

Tortosa, 20 de febrer de 2020

Junta de Personal Docent no Universitari de les Terres de l’Ebre