USTEC·STEs

Pels drets i les llibertats. Prou repressió. El 26-O totes al carrer. Veure FOTOS

La Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) de la qual la USTEC·STEs n’és membre integrant, denuncia el retrocés de drets socials i polítics que estem vivint a Catalunya.

En aquest sentit, la darrera setmana no ha estat cap excepció. Hem vist com les unitats antiavalots de la policia han atacat brutalment les manifestacions.

El ministre de l’Interior (Grande Marlaska) i el conseller d’Interior (Miquel Buch) s’han mostrat incapaços de fer complir els protocols d’actuació policial i per tant han de dimitir.

Com a sindicat expressem la solidaritat amb les persones ferides i detingudes, de les quals exigim la llibertat immediata.

Des de la IAC (Intersindical Alternativa de Catalunya) denunciem la sentència injusta del Tribunal Suprem (un tribunal que cada cop esdevé més un tribunal d’excepció i polític) i exigim la llibertat de totes les preses polítiques. Com a sindicat sempre hem defensat i defensarem que el poble català té dret a decidir col·lectivament sobre tot allò que li afecta. Aquest dret a l’autotutela, a poder decidir el propi futur inclou tots els aspectes de la vida, model econòmic, social (…) i per suposat el dret a l’autodeterminació.

Per això apostem per la resolució democràtica i pacífica del conflicte, que passa inevitablement pel reconeixement del dret d’autodeterminació del poble català.

Animem, doncs, a totes les persones treballadores i la ciutadania en general a participar en la manifestació d’aquest 26 d’octubre que tindrà lloc al carrer Marina de Barcelona a les 17:00.

Pels drets i les llibertats, contra la repressió, el 26 totes al carrer!