Comunicat del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) sobre les mobilitzacions previstes pels sindicats

Les organitzacions del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE),  en la sessió de treball del dia 9 de març, ha acordat donar suport a les mobilitzacions que els sindicats d’Educació tenen previstes pels propers dies.

Constatem la manca de diàleg del responsable del Departament d’Educació i denunciem les decisions unilaterals que afecten a tota la comunitat educativa sense respectar els mecanismes de consulta i /o negociació legalment establerts.

Després d’uns cursos molt difícils on s’ha demostrat la responsabilitat i compromís dels professionals de l’educació, no es poden acceptar imposicions que realment no milloren l’actual sistema educatiu i que li generen una tensió afegida.

Entenem que  la millora de l’educació només es pot produir des de la complicitat, acord o  consens amb els diferents sectors de la Comunitat educativa i instem a la reflexió i canvi d’aquesta errònia forma de fer.

El MUCE amb les seves propostes i les diverses organitzacions que el composen, estan obertes al diàleg i a cercar les millors solucions per la millora de l’educació.  Esperem una actitud similar pel responsable del Departament d’Educació.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)

Dijous 10 de març de 2022

COMUNICAT DEL MUCE SOBRE LES MOBILITZACIONS PREVISTES PELS SINDICATS