Defensem el nostre horari laboral – Defensem els nostres drets

Cada vegada més, molts companys i companyes veiem com el nostre horari laboral acaba essent vulnerat per diferents motius i casuístiques. Però, en tot cas, aquest fet no és compatible amb la legalitat vigent, i això provoca diverses situacions negatives, com el malestar general entre el professorat i l’afebliment dels principis rectors de la administració pública catalana.

USTEC-STES (IAC), reiteradament, ha manifestat en la Mesa Sectorial de Negociació del Departament d’Educació aquest fet cada vegada més comú als centres educatius públics, i la resposta de l’Adminitració sempre ha estat la mateixa, “l’horari està per complir-lo”. I en aquesta línia, el Departament demana a la part social que informi de qualsevol incidència al respecte perquè ells puguin aportar una solució.

USTEC-STEs (IAC) considera que és el Departament el responsable de fer complir i controlar els horaris laborals del professorat i que, al mateix temps, ha de facilitar tots els recursos necessaris perquè les direccions dels centres puguin dissenyar i complir amb uns horaris conforme a la llei vigent.

Per tot això hem iniciat aquesta campanya de sensibilització, coneixement i defensa dels horaris laborals del col·lectiu docent. No podem fer un pas enrere en els nostres drets i hem d’avançar fins a recuperar els drets perduts i assolir-ne de nous.

USTEC-STEs (IAC) ha enviat a totes les direccions un escrit en el qual s’ofereix a col·laborar amb les direccions per fer pressió al Departament i que faciliti els recursos adients als centres per fer efectiu un horari laboral del professorat just conforme la normativa vigent.

Al mateix temps, i en resposta a la petició de molts companys i companyes, us enllacem  un escrit de reclamació perquè pugueu reclamar la possible vulneració del vostre horari i la solució a aquesta situació.

Entre tots i totes podem fer respectar els nostres drets i millorar-los.

Si ets un dels afectat o afectades també et pots posar en contacte amb nosaltres per poder ajudar-te.

Escrit a les direcció dels centres

Reclamació per incompliment d'horari laboral

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes