Premsa

Premsa del 22 al 24-3-21

Matrícula a la pública! – Empordà Dues de cada tres escoles desafavorides han renunciat a la sisena hora aquest curs Set de cada deu infants catalans se senten molt feliços amb la seva vida – Diari de Girona Més de 40 escoles i 20 esplais de Fundesplai pinten murals contra la discriminació racial – Social.cat El repunt de casos arriba a Catalunya amb els confinaments escolars al mínim – Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Educació reparteix el 65 % dels ordinadors als alumnes | betevé Reforç extraescolar per als alumnes més vulnerables | betevé El Galacticat arriba a les escoles Nou descens de la incidència de la Covid-19 a les escoles catalanes Sindicats protesten a Girona per demanar ràtios més baixes a Educació – El Gerió Digital Rosa Cañadell, aspirante a síndica de Barcelona Atacadas las sedes de Educación de la Generalitat – Barcelona – COPE Exigeixen millores per garantir la salut a les aules | Redacció | GIRONA | Educació | El Punt Avui Els sindicats USTEC-STES i CCOO encartellen el Departament d’Ensenyament de la Catalunya Central – YouTube Vuit aspirants a agafar el relleu de la síndica de Barcelona Sindicats d'ensenyament protesten a Manresa contra les retallades – Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Els sindicats d'Educació volen «ràtios més baixes» a les classes – Diari de Girona Seis aspirantes a sustituir a la síndica de Barcelona Atacadas las sedes de Educación de la Generalitat – Barcelona – COPE