Premsa

Premsa del 10 i 11-3-21

Viladecans pide la reducción de las ratios escolares La preinscripción escolar en Catalunya será telemática y ofertará 23 grupos menos en P3 Cataluña contabiliza 820 grupos escolares confinados y tres centros cerrados – elEconomista.es Baleares exigirá el catalán a los profesores de música y arte dramático Cataluña contabiliza 796 grupos escolares confinados y dos centros cerrados – elEconomista.es Más de 58.000 alumnos, positivo por Covid en Cataluña S’accentuen els trastorns del llenguatge en els infants per la sobreexposició a les pantalles | NacióGarrotxa Els escolars de Valls descobreixen alguns dels secrets del Teatre Principal Més de mil alumnes gaudiran del programa «Anem al teatre» al Teatre de l’Ametlla | NacióBerguedà La propera setmana comença la preinscripció escolar que correspon al curs 2021-22 "Història d'una mestra": l'homenatge de Josefina Aldecoa a aquells mestres nacionals de l'Espanya rural Dilluns s'aixecarà el confinament comarcal i obriran els comerços els caps de setmana – El Cargol l El setmanari del Penedès l Societat l Política l Economia l Cultura l Vins i Caves l Món casteller l Entrevistes l Esports El pròxim curs escolar hi haurà uns 20.700 estudiants menys a les aules catalanes Isàvena Opisso – ?Escoles (no del tot) inclusives | Osona.com La preinscripció del curs 2021-2022 serà 100% telemàtica Viladecans demana la reducció de les ràtios escolars L’Institut Angeleta Ferrer començarà el curs en barracons | betevé Catalunya comptabilitza 796 grups escolars confinats i dos centres tancats per coronavirus Catalunya comptabilitza 820 grups escolars confinats i tres centres tancats Menys alumnes a l'ESO per primera vegada i 63 grups tancats el curs que ve a Catalunya Pla per posar fi a la violència a les escoles | R.M.B | Barcelona | Educació | El Punt Avui El primer Lego en braille arriba a Reus | Canal Reus TV La meitat d'escoles reduiran la ràtio de P3 el curs que ve i tindran menys de 25 alumnes Escoles tancades i amb grups escolars confinats a Catalunya Los docentes exigen que se retire la lista provisional de traslados – Levante-EMV Manifestació per canviar les polítiques econòmiques i socials | betevé Hi ha “escoles segures” gràcies a l’esforç del personal docent en Ràdio Ciutat de Tarragona – RCTGN en mp3(11/03 a las 17:51:09) 21:31 66697766 – iVoox Un error informàtic afecta el trasllat de 200 docents | Redacció | Barcelona | Educació | El Punt Avui Unes 250 entitats i personalitats signen un manifest per exigir "un canvi" cap a polítiques "al servei de la vida digna" Sindicatos y organizaciones educativas piden revertir la "precariedad" ante la nueva legislatura