FP

USTEC-STEs (IAC)

ha votat en contra de la reforma low cost de la formació professional al Consell Escolar de Catalunya

El passat 26 de gener, el plenari del Consell Escolar de Catalunya va aprovar el dictamen 1/2021 del projecte d'ordre de modificació de diversos decrets i ordres pels quals s'estableix el currículum dels cicles formatius de formació professional inicial. El resultat va ser de 31 vots a favor, 6 en contra i 3 abstencions. L'únic representant d'USTEC·STEs (IAC) va emetre un vot contrari, com ha vingut fent, també presentant vots particulars a les diverses iniciatives del Departament d'Educació que persegueixen desregular i privatitzar la Formació Professional, un pastís molt atractiu que volen fer seu les empreses i alguns sindicats.

Per tant, és fals que, tal com afirma CCOO, es quedessin sols en la votació. USTEC·STEs (IAC) ha defensat des del primer moment la integritat de l'FP a dins de l'escola pública i s'ha oposat públicament, de manera constant i reiterada, en contra dels intents d'externalitzacions, privatitzacions i desregulacions que són a l'agenda del Departament d'Educació, Departament en el qual, defensem que es mantingui, lliure de les ingerències d'Economia i Universitats.

De la mateixa manera, reiterem la denúncia de la nostra exclusió de la comissió rectora de la Formació Professional on altres organitzacions sindicals, menys representatives que la nostra entre el conjunt del professorat, sí que tenen presència, sovint en contra dels interessos docents.

USTEC-STEs (IAC)

17/02/2021

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes