Premsa del 10 i 11-2-21 (feu clic aquí per veure més notícies):
Las 15 medidas contra la segregación escolar - Crónica Global

Educació avala el nou mapa de zones escolars de Girona ciutat - Empordà #NoMoreMatildas: El reclam de les científiques ignorades Ciències en femení | Rosa M. Bravo | Barcelona | Educació | El Punt Avui L'Esport Blanc Escolar arrenca al Pallars amb 362 alumnes de set escoles | NacióLleida Baixen els grups escolars confinats per coronavirus Notícies - La 3a edició de #100tífiques reivindica el paper de les dones amb la ciència actual Covid-19, l'exemple alemany i les comparacions que fan mal Escoles a la recerca de vocacions científiques entre nenes | betevé Naix a Lleida el primer club d'orientació #NoMoreMatildas - Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Catalunya notifica 1.488 grups escolars confinats i cinc centres tancats Protesta a Perpinyà per reclamar al govern francès que garanteixi l'escola en català Quatre sindicats d'ensenyants de Catalunya Nord es manifesten a favor del català aules, mèrits i dèficits - Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central

Número de visites avui: -