Premsa del 16 al 18 de desembre (feu clic aquí per veure més notícies):
Cafè d'idees: Eulàlia Reguant, Pablo Alborán i USTEC. RTVE Catalunya
Ustec repassa el primer trimestre de la Covid 19. Televisió de Girona
El TSJC obliga que el 25% de les classes siguin en castellà a totes les escoles de Catalunya. Segre
El TSJC activa la cuenta atrás para eliminar la inmersión. Crónica Global
La Generalitat condena a las escuelas catalanas al frío para evitar el coronavirus. El Mundo
El Superior de Justícia obliga a fer el 25 per cent de les classes en castellà. Segre
Educación de Cataluña retrasa el inicio del segundo trimestre al lunes 11 de enero. elEconomista.es
Intersindical-CSC i Ustec·Stes exigeixen desobeir la sentència del castellà. AlDia.cat
Intersindical-CSC y Ustec·Stes exigen desobedecer la sentencia del castellano. EuropaPress
Concentració a l'exterior del Gabriel Ferrater per una 'major seguretat' contra la covid a les aules. Reus Digital

Cataluña retrasa el inicio del segundo trimestre al 11 de enero - Europa Directo - Noticias Europeas e Internacionales La pandemia lleva a Cataluña a dar "un paso atrás" - Levante-EMV El Superior de Justicia obliga a dar el 25% de las clases en castellano La tornada a classe s’ajorna al dia 11 per reduir contagis | Rosa M. Bravo | Barcelona | Educació | El Punt Avui Mocions municipals per «centres educatius segurs» i altres mobilitzacions dels sindicats de professorat - Created by pep valenzuela - In category: Dia a dia, Educació, Política / Societat - Tagged with: calefacció, centres segurs, Covid-19, educació, mobilitzacions, mocions municipals, professorat - malarrassa - El periòdic independent i de distribució gratuïta de Terrassa A pandemia leva a Cataluña a dar "un paso atrás" - Faro de Vigo El curs escolar es reprendrà l'11 de gener per l'agreujament de la pandèmia - Diari de Barcelona | Diari de Barcelona Cataluña retrasa el inicio del segundo trimestre escolar al lunes 11 de enero - elEconomista.es La comunitat educativa rebutja la sentència del TSJC contra la immersió La pandemia lleva a Cataluña a dar "un paso atrás" - La Opinión de A Coruña La pandemia lleva a Cataluña a dar "un paso atrás" - Diario de Mallorca El independentismo y la falta de profesores de catalán Els sindicats de l'educació consideren "raonable" allargar les vacances de Nadal fins a l'11 de gener | Ràdio Sabadell El curs escolar després del Nadal es reprendrà el dilluns 11 de gener i no el divendres 8 com estava previst - RÀDIO MARINA 100.3 | RÀDIO MARINA, sempre al teu costat

Número de visites avui: -