ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

ASSESSORAMENT D’OPOSICIONS DE TEI i DE TIS

Us informem que tan bon punt es publiqui la convocatòria d’oferta publica, posarem en marxa els nostres assessoraments.

Aquest assessoraments estaran oberts als nostres afiliats i afiliades, seran de 20 hores i tindran una aportació sindical de 10 €. Ara bé, com que tampoc volem excloure la resta dels/les companys/es que hi estiguin interessats/des, els oferim la possibilitat següent:

-No afiliats: 10€ + 78 € = 88 euros (que correspondrien a l’afiliació durant 1 any més l’assessorament). En aquest primer any no serà possible fraccionar el pagament de manera trimestral ni es podrà gaudir dels descomptes, però a partir de l’any següent ja es podrà fer.

Per poder inscriure-s’hi, habilitarem una aplicació a la nostra pàgina web que diferenciarà persones afiliades de no-afiliades. Les afiliades només s’hauran d’inscriure a l’assessorament i indicar que formen part del sindicat, mentre a les no-afiliades l’aplicació els demanarà totes les dades per poder-s’hi afiliar, pas previ per poder inscriure’s als assessoraments.

Continuarem informant.

Personal laboral USTEC·STEs