USTEC·STEs

Ha començat el procés d’eleccions sindicals al Departament d’Educació

CONSTITUCIÓ DE LES MESES ELECTORALS COORDINADORES

Avui s’han constituït les Meses Electorals Coordinadores als deu Serveis Territorials del Departament d’Educació. Un total de 80406 docents estan cridats a votar, segons el cens provisional, a les eleccions sindicals que se celebraran el pròxim 12 de març.

Per serveis territorials la distribució de l’electorat és la següent: Consorci d’Educació de Barcelona 9128 docents, Barcelona Comarques 9103 docents, Baix Llobregat 9003 docents, Vallès Occidental 9984 docents, Maresme-Vallès Oriental 9512 docents, Catalunya central 6428 docents, Girona 10445 docents, Lleida 5835 docents, Tarragona 8312 docents i terres de l’Ebre 2656 docents.

La Vanguardia: Més de 80.000 docents podran votar a les eleccions sindicals de l’educació pública

Vilaweb: Més de 80.000 docents podran votar a les eleccions sindicals de l’educació pública