![]()
En la reunió d'avui s'ha signat aquest acord que distribueix 7.177.681,14€ entre tots els ajuts. Això suposa un increment de 1,5 milions d'euros sobre la quantitat publicada a la convocatòria.
En funció d’aquestes dades l’import dels ajuts que es pagarà durant el mes de desembre queda de la següent manera
Correccions a 30 de novembre de 2007
23, 59% amb un ajut màxim de 1.073€ en:
Odontologia, ortodòncia, pròtesis, foniatria, psicoteràpia i fertilitat.
Disminuïts 65% 716 €
Disminuïts 33% 429 €
Defunció 2.147 €
Sepeli 541 €
Ascendents depenents 409,05 €
Diòptries laser 316,68 €
Tràmits adopció 246,81 €
Natalici i adopció 281,22 €
Llars d’infants 46,21 € (per mes)
Colònies 57,04 €
Estudis universitaris 281,22 €
Malatia celiaca 292,11 €
La mesa sectorial havia acordat incrementar la dotació del FAS-06 en 1M€, però no es tenia constància documental de la distribució dels fons del 0,3% de la massa salarial realitzada per la Mesa general de la funció publica.
Per ho tant no hi ha res a signar i es passa a la segona part de la reunió. No obstant, quan estava a punt d’acabar la reunió arriba la certificació per escrit de la secretaria per la Mesa general de la funció publica
amb l’acord de l’import a distribuir a la mesa sectorial, cosa que finalment desbloquea el procés, ara es contactarà amb economia i finances per tal de fer efectiu el traspàs i continuar el procés indicat en l’informe
CAS171007
FAS-07
S’engega el procediment de modificació de les bases de la propera convocatòria .
Hi haurà algunes novetats de no pas gran importància, encara en fase de discussió que ja s’indicaran al proper informe.
Previsions de calendari:
Reunió de la CAS el dia 31 d’octubre, es signarà si es pot.
Es tractava de la signatura de llista definitiva d’ajuts del FAS-06 amb els imports exactes.
El llistat ja estava tancat a la sessió anterior però els imports eren aproximats a l’espera de la determinació de la quantitat exacta, i suposaven una reducció als
voltants del 9% sobre els imports màxims publicats a la convocatòria.
Ara bé, una hora i mitja abans de la signatura, s’ha aconseguit a la mesa sectorial l’acord de destinar 1M€ addicionals a compte del 0,3 % de la massa salarial.
Per ho tant no s’ha signat la resolució definitiva a l’espera de tornar a refer els càlculs.
La noticia és molt bona, ja que no es reduiran sensiblement les prestacions (com ha passat a laborals)
Però cal no endarrerir els tràmits ja que el calendari està molt ajustat.
Previsions de calendari:
S’ha de realitzar el mes aviat possible una reunió de la Mesa General per a formalitzar l’acord, ja que ara per ara no es pot fer res ja que no hi ha una dotació pressupostaria adjudicada, i tot el procés esta bloquejat.
Reunió de la CAS el dia 24 d’octubre, es signarà si es pot.
S’ha de publicar al DOGC una resolució modificant la convocatòria del FAS-06 (l’import total i l’import de les prestacions màximes)
S’ha de publicar al DOGC una resolució amb la llista d’ajuts definitiva del FAS-06.
Pagament dels ajuts: Hauria de poder ser abans d’acabar el mes de desembre
Reclamacions a la resolució provisional d’ajuts excepcionals...
Adjudicació de l’import dels ajuts: queda pendent el tema ja que manca concretar l’increment de l’import en aplicació del III Acord d’octubre de 2005
Enguany no està determinat cap increment en funció del 0,3 % de la massa salarial, cosa que implica la pèrdua d’1M €.
L’increment automàtic serà del 3,75% o segurament del 3,85%
En funció d’aquestes dades l’import dels ajuts quedarà de la següent manera:
Import fixes sense reducció
Disminuïts 66% 602 € (el mateix de la convocatòria)
Disminuïts 33% 361 € (el mateix de la convocatòria)
Defunció 1.805 € (el mateix de la convocatòria)
Sepeli 455 € (el mateix de la convocatòria)
Imports unitaris
Ascendents depenents 320 € (aproximadament)
Diòptries laser 247 € (aproximadament)
Tràmits adopció 193 € (aproximadament)
Natalici i adopció 220 € (aproximadament)
Llars d’infants 36 € (aproximadament)
Colònies 45 € (aproximadament)
Estudis universitaris 220 € (aproximadament)
Celiacs 228 € (aproximadament)
Tot això suposa una reducció d’un 9% (aproximadament) sobre els imports màxims de la convocatòria.
Import percentuals
Resta modalitats 18,3% (aproximadament) amb una reducció d’un 9% (aproximadament) sobre el 20% màxim que figura de la convocatòria.
Cal recordar que l’any passat es van modificar a l’alça els imports màxims de la convocatòria.
Previsions de calendari:
Signatura de la proposta de resolució dia 17 d’octubre, amb els imports exactes.
Publicació al DOGC de la resolució definitiva del FAS-06: finals d’octubre (realment ja serà novembre)
Pagament dels ajuts: Desembre
USTEC·STEs 2 d'octubre de 2007
-----------
USTEC·STEs IAC, Actualitzat: 17/12/2007 10:52 (1)