ustec logo verd

11/12

NOMINA SSTT MUFACE OPOSICIONS BORSA NOMENAMENTS DESTINACIO CT PERMISOS ATUR DIRECCIONS
HORARI JUBILACIO RETRIBUCIO CENTRES NORMATIVA PLANTILLES AGENDA REDUCCIO MESA

ustec DISCURS D'USTEC·STEs AL PARLAMENT EUROPEU: Brussel·les 7/12/17

ustec Manifest conjunt en el marc de l'XI congrés d'USTEC·STEs

ustec RESOLUCIÓ EN SUPORT I SOLIDARITAT AMB EL NOSTRE PORTAVEU NACIONAL

PREMSA: 4-12-2017 / 28-11-2017 / 27-11-2017 / 9-11-2017 / 7-11-2017 // Llibertat.cat Sindicats de docents dels Països Catalans, d'Euskal Herria i Galiza signen un manifest contra el 155 / Segre: USTEC fixa com a prioritats combatre la segregació escolar i l'infrafinançament / Segre: USTEC exigeix més inversió en educació i nega que els docents adoctrinin / Segre: USTEC preveu oposicions per a 17.000 places docents en els propers tres anys / Catalunya Radio: Per què a Catalunya hi ha un 19% de joves que deixen els estudis sense cap títol més que el d'ESO? / Ara: Sindicats i entitats denuncien amb un memorial de greuges el 155 / Segre: USTEC exigeix més inversió en educació i nega que els docents adoctrinin / La Vanguardia: Sindicato USTEC celebra su XI congreso el próximo fin de semana en Lleida

PUBLICADA LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS OPOSICIÓ

Termini de presentació de sol·licituds: de l'1 al 20 de desembre. Accés a l'aplicatiu telemàtic.

Assessoraments USTEC oposicions 17/18

Xerrades informatives: MANRESA, IGUALADA, TARRAGONA, LA SEU D'URGELL, GAVÀ

ustec MUFACE I PRESTACIONS SANITÀRIES

ustecConcurs mèrits de direccions centres

Termini sol·licituds: 11/12/17 al 12/01/18

DOGC:

Publicada la RESOLUCIÓ ENS/2785/2017, de 28 de novembre, de convocatòria de concurs de mèrits per seleccionar el director o directora de diversos centres educatius dependents del Departament d'Ensenyament.

RESOLUCIÓ ENS/2742/2017, de 21 de novembre, de convocatòria de concurs oposició per a l'ingrés i accés a la funció pública docent i per a l'adquisició de noves especialitats

Tancament dels delegats dels STEs a la Mesa del Ministerio a Madrid exigint que les proves no siguin eliminatòries per a unes futures oposicions

ustecObert el termini de presentació de sol·licituds per la convocatòria de places per a Professors Visitants a centres educatius dels Estats Units d' Amèrica, Canadà i el Regne Unit per el curs acadèmic 2018-2019.

DOGC:

RESOLUCIÓ ENS/2676/2017, de 26 d'octubre, per la qual s'aproven les plantilles de personal docent dels centres i dels serveis educatius dependents del Departament d'Ensenyament per al curs 2017-2018.

JA PODEU CONSULTAR A L'ATRI LA NÒMINA DEL MES DE NOVEMBRE

ustec25 de NOVEMBRE. DIA INTERNACIONAL PER L'ERADICACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES.

ustecEls nomenaments telemàtics del mes de desembre seran: dimarts 5, dimarts 12 i divendres 15. El primer dia de nomenaments després de les vacances de Nadal serà el dimarts 9 de gener.

ustecUSTEC·STEs EN DEFENSA DE LA LLIBERTAT DE CÀTEDRA, DE LA LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ I DE LA LLIURE DISCUSSIÓ ALS CENTRES EDUCATIUS

STEI INTERSINDICAL MANIFESTA EL SUPORT INCONDICIONAL A L’USTEC-STES I AL SEU PORTAVEU, RAMON FONT, QUE HA ESTAT DENUNCIAT A LA FISCALIA PER DEFENSAR L’ESCOLA CATALANA

La Confederación de STEs-i repudia la acusación de la asociación Hablamos Español al portavoz de USTEC-STEs, Ramon Font

ustec MANIFEST: PER LA CONSOLIDACIÓ, PROTECCIÓ I MILLORA DEL MODEL EDUCATIU CATALÀ

ustecPropera convocatòria  per seleccionar el director o directora de diversos centres educatius dependents del Departament d’Ensenyament.

ustec Valoració d’USTEC•STEs (IAC) de la vaga de dimecres, 8 de novembre

ustecNOVETATS OPOS: Resum Mesa Sectorial 10/11

ustecSOLIDARITAT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE LA SEU,

NO ESTEU SOLS!!

laboralsDimarts 14 de novembre es publicarà, mitjançant la web del Departament i de forma individualitzada mitjançant la web de l'aspirant, una nova Resolució relativa a la llista de participants de la borsa de treball de la convocatòria ordinària 3/2017.

MESA SECTORIAL:Divendres 10 de novembre. Tema: OPOSICIONS i sel.lecció de direcció

ustecNo podreu empresonar tot un poble. Llibertat presos polítics per manifestar-se cívica i pacíficament. Tot el suport a Omnium i ANC i a les mobilitzacions.

ustec Càcul de l'import de l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius de l'1 de gener.

Novetat en la nòmina del mes de juliol de tot el funcionariat i personal laboral de l'Administració

Funció Pública ens ha informat que l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius des de l'1 de gener de 2017 es farà efectiu aquest mes de juliol.

ustec coneixnos

activitat

sindicat

xarxes socials