ustec

b

dce

Càlcul extra juny i desembre* 2013 / 2014

Aquest descompte l'estan aplicant ja al professorat substitut

L'extra es troba (podeu consultar juny 2012) en dos conceptes:

El concepte 003 PAGA EXTRAORDINÀRIA

es calcula sumant els conceptes 001, 002 i 004
el 002 cal multiplicar-lo per nombre de triennis.
el 001 i 002 no els podeu copiar de la nòmina sinó de la taula següent.

I el concepte 085 COMP. ADDICIONAL ESPECÍFIC

es calcula sumant els conceptes 005, 006 i 008 de la nòmina de maig 2013.

Total extra juny 2013 = (003 + 085) / 2

Càlcul extra desembre 2013 mestres secundària
001 SOU 699,38 684,36
002 TRIENNIS 25,35 26,31
004 COMPLEMENT DE DESTINACIÓ 473,35 582,92
005 COMP.ESPEC. GRAL. 558,66 571,37
006 C.ESPEC. COMP. SINGULAR v* v*
008 COMP. ESPEC. PER ESTADIS v* v*

CiU + REClladresa

Els sindicats de funció pública abandonen la Conselleria després d'aconseguir una reunió amb Ortega

15:5213.06.2013

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

Els representants dels sindicats de la funció pública --CCOO, UGT i IAC-- abandonaran a les 17 hores d'aquest dijous les instal·lacions de la Conselleria d'Empresa i Ocupació del carrer Sepúlveda, on estan tancats des de dimarts, després d'aconseguir una reunió amb la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega.

Segons ha explicat a Europa Press el responsable del sector de la Generalitat d'UGT de Catalunya, Xavier Casas, la secretària d'Administració i Funció Pública, Meritxell Masó, ha assegurat als representants sindicals que Ortega es reunirà amb ells aquest divendres, tot i que no ha concretat l'hora.

Els sindicats han convocat una concentració la tarda d'aquest dijous en la plaça Sant Jaume de Barcelona per exigir que no es retalli una paga extra als treballadors públics i una millora de les condicions de conciliació de la vida laboral i personal.

Convocatòria a la concentració de dijous, 13 de juny, a les 18 hores.

RETIRADA DE L’ACORD DE GOVERN

MILLORA DE LES CONDICIONS DE CONCILIACIÓ DE LA VIDA LABORAL I PERSONAL

EN DEFENSA DE L’OCUPACIÓ PÚBLICA I DELS SERVEIS PÚBLICS

Els representants i les representants sindicals suspendran avui a les 17 hores la seva reunió permanent a la Mesa General dels empleats i empleades públics de la Generalitat de Catalunya, en haver concertat una reunió amb la Vicepresidenta del Govern, Senyora Joana Ortega, i coincidint amb la concentració de treballadors i treballadores dels Serveis Públics, que es fa avui a les 18 hores a la Plaça de Sant Jaume, per a exigir la retirada de l’Acord de Govern de supressió d’una paga, la millora de les condicions de conciliació de la vida laboral i personal i en defensa de l’ocupació pública i dels serveis públics.

Us cridem a participar en aquesta concentració i demostrar el vostre rebuig a les polítiques econòmiques i socials que està portant a terme aquest govern.

NOTA de PREMSA 12 de juny

1. Continua el tancament dels delegats i delegades sindicals de la Mesa general

Els delegats i delegades de la IAC i de la resta de sindicats presents a la Mesa general de negociació de l'Administració de la Generalitat continuem tancats a les dependències del departament d'Empresa i Ocupació del carrer Sepúlveda, a l'espera que la vicepresidenta del govern, Sra. Joana Ortega s'avingui a negociar les condicions econòmiques del personal al servei de la Generalitat.

El tancament es va iniciar ahir i es pensar continuar, com a mínim, fins demà a les 18 hores en que hi ha convocada una concentració del personal de la Generalitat a la plaça Sant Jaume per exigir uns pressupostos socials.

Avui, a les 13 h s'ha dut a terme una concentració de suport a les persones tancades per part de centenars de persones.

2. El govern intenta dividir al personal de la Generalitat

El govern ha publicat a ATRI (intranet de la Generalitat) una nota informativa acusant als sindicats d'impedir el gaudiment d'algunes mesures en matèria de conciliació.

Mitjançant aquesta nota el govern manifesta la seva manca de polítiques actives vers la funció pública ja que reconeix que les mesures estaven proposades pels sindicats i no per ells.

Al temps, reconeix la seva manca de polítiques actives en matèria de personal, quan l'única política que es desprèn de l'esmentada nota és la declaració d'una guerra bruta als sindicats, endossant-les una responsabilitat que no tenen.

És paradoxal comprovar que el govern supedita el gaudiment d'aquestes mesures a un acord, quan segons el propi govern ha tingut el "coratge" de confiscar-nos una paga extra. Per què no les implementa per si mateix amb aquest "coratge" que diu tenir?

Estem convençuts que el personal de la Generalitat es major d'edat i compren l'actitud digna dels sindicats que volem defensar integrament a tothom i des d'un nivell general que inclogui els drets econòmics, i socials.

DOGC: ACORD GOV/77/2013, d'11 de juny, pel qual es modifica l'Acord GOV/19/2013, de 26 de febrer, pel qual s'adopten mesures excepcionals de reducció de les despeses de personal per a l'exercici pressupostari 2013.

Reunió Mesa General

La mesura de la inflexibilitat del Govern de Catalunya

Ahir, dimarts 11 de juny, es va reunir la Mesa General de Negociació de l'Empleat Públic de l'Administració de la Generalitat. El representants dels sindicats han plantejat continuar amb la negociació de les retribucions per aquest any 2013. L'Administració ha donat per tancat aquest tema, i ha plantejat negociar les mesures de flexibilitat horària i de conciliació de la vida laboral i personal que havia presentat en la reunió anterior.

Les organitzacions sindicals presents a la Mesa General, de manera conjunta, han plantejat la necessitat de negociar aquestes mesures en el marc d'un debat global sobre la situació financera de la Generalitat i la futura Llei de Pressupostos de la Generalitat, exigint la retirada de la retallada en la paga prevista pels mesos de juliol i desembre.

Davant la incapacitat dels representants del Govern a la Mesa, d'afrontar una autèntica negociació, els Sindicats CCOO, IAC i UGT romanen reunits a la Mesa a l'espera de la presència de la vicepresidenta de la Generalitat, Senyora Joana Ortega, amb l'objectiu d'abordar un veritable procés de negociació.

Avui dimecres 12 de juny, a les 13h hi haurà una concentració de delegats i delegades davant la seu del Departament d'Empresa i Ocupació, C/ Sepulveda, 148, per exigir al govern de la Generalitat la retirada de l'acord de govern de supressió d'una paga i la negociació de mesures de flexibilització de l'horari i de conciliació de la vida laboral i familiar.

En el marc de la Mesa general de negociacions, Funció Pública dóna el tema retributiu per tancat, però la part social no ho considera igual i exigeix la presència de la Joana Ortega per tal de seguir parlant-ne. L'Administració considera el tema com a tancat i decideix parlar d'altres temes. Davant la nostra negativa, Funció Pública, s'aixeca de la taula. La part social, ha fet una roda de premsa i ha decidit tancar-se i seguir a la Mesa fins que es presenti la Joana Ortega.

14:15:

europapress: Els sindicats de la funció pública es tanquen a la Conselleria d'Empresa fins reunir-se amb Ortega

El Triangle: Representants sindicals es tanquen

Govern 11/6: El Govern garanteix la paga extraordinària al personal públic amb retribucions inferiors a dues vegades el salari mínim interprofessional

Benvolguts/udes,

Tal i com es va acordar a la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de la Generalitat de Catalunya, del dia 6 de juny, us recordo que esteu convocats el proper dimarts, 11 de juny, a les 10h, a la Sala Noble situada a la 1a. planta del Departament d’Empresa i Ocupació (carrer Sepúlveda, 148-150), per continuar tractant la

Proposta de Mesures de flexibilitat horària i de conciliació de la vida laboral i familiar.

Cordialment,

Silvia Aznar Soler

Secretària de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics

Documents lliurats a la mesa

El Triangle: Tan sols l'1% dels treballadors públics cobraran totes les pagues

RESUM. MESA GENERAL FUNCIÓ PÚBLICA

Dijous, 6 de juny de 2013.

Els sindicats hem demanat, abans de començar amb els punts de l'ordre del dia, documentació, alguna pendent encara des de febrer. Potser rebrem aquesta documentació més endavant. L'administració dit que a Internet ho podem trobar tot.

La Secretària ha explicat que s'ha ampliat la pròrroga del decret. Que volen propostes de la part sindical. Deixa clar que el Acord de Govern de 28 de febrer no es toca.

Entenem que passi el que passi a la Mesa i en altres llocs, els funcionaris i funcionàries  no cobrarem la paga.

Punt 2:  ACORD GOV/19/2013, de 28 de febrer: mesures excepcionals de reducció de despeses de personal per 2013.

Han repartit un full amb la simulació d'efectius afectats.

Volen minimitzar les mesures de l'acord.

Ho trauran del específic de juny i desembre.

Després de moltes  intervencions arribem a les conclusions: tema esgotat avui perquè no hi ha acord, l'administració únicament fa propostes amb cost 0, sembla que per ells negociar és transmetre informació i demanar alternatives a la part social.

Conclusió:  repartiment de la misèria: perquè unes 2000 persones cobrin la paga, unes 200.000 la perdran.

Punt 3: Mesures de flexibilitat horària i de conciliació de la vida personal i laboral.

Reparteixen un full amb 10 mesures, de les que 5 afecten també als docents.

Sembla la píndola per poder empassar el punt anterior: hi haurà uns dies, unes hores  d'absències que no caldrà justificar, recuperar hores... Potser amb això que sembla que és el que tot funcionari vol, ens volen tenir contents i "empassar-nos"el que calgui. Ja es veu quina idea i respecte tenen als seus treballadors i treballadores, a més de la imatge que dóna socialment.

Els sindicats hem demanat deixar el tema per un altre dia per poder estudiar i veure què fem.

El Triangle: Tan sols l'1% dels treballadors públics cobraran totes les pagues

eldebat: CCOO ataca ERC per "posar preu a la consulta" amb el sou dels funcionaris

Ara: El Govern planteja millores horàries als funcionaris a canvi de retallar-los una paga extra

Benvolguts/udes,

Us convoco a la reunió de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de la Generalitat de Catalunya, DIJOUS 6 DE JUNY DE 2013, A LES 10H, a la Sala Noble situada a la 1a. planta del Departament d'Empresa i Ocupació (CARRER SEPúLVEDA, 148-150).

Ordre del dia:

* Nomenament de Secretari/ària de la MEPAG

* ACORD GOV/19/2013, de 28 de febrer, pel qual s'adopten mesures excepcionals de reducció de les despeses de personal per a l'exercici pressupostari 2013.

* Mesures de flexibilitat horària i de conciliació de la vida personal i laboral.

Cordialment,

Pilar Sorribas Arenas

Subdirectora General de Relacions Sindicals i Polítiques Socials

CiU + REC
a

324: Mas censura que l'Estat "subsidiat" mantingui les dues extres als funcionaris quan Catalunya n'ha hagut de suprimir una

Divendres 15/3:

La Vanguàrdia: CiU y ERC aprueban medidas de flexibilidad horaria y movilidad geográfica para funcionarios

El Periódico: ERC impedeix que s'anul·li l'última retallada salarial als funcionaris

El País: ERC avala el 'tijeretazo' a los funcionarios y el cierre de dos centros escolares

Parlament: Retallada sou

DOGC 28/2: ACORD GOV/19/2013,...reducció de les despeses de personal per a l'exercici pressupostari 2013.

08/04/2015 11:52 (2)