ustec

COBREM EL MES DE JULIOL

A la Mesa sectorial del passat 28 de maig es van discutir els criteris de gestió de la Borsa de Treball pel curs 15-16 i USTEC-STEs (IAC) va demanar que el document inclogués el punt del nomenament al juliol per tal d'establir de nou el mecanisme per cobrar el juliol del 2016. La resposta dels representants de l'Administració, allà presents, va ser decebedora i de nou va presentar un menyspreu al col·lectiu d'interins i interines; els docents que estem contractats en una situació més precària, ja que van tancar-se en banda a tornar a incloure aquest dret escusant-se en què tenen 12 mesos per modificar el document dels criteris de gestió de la Borsa.

Un gest impropi d'un Govern com cal que deixa en situació de provisionalitat els seus treballadors i no assumeix ni tan sols els seus propis Acords de Govern.

Així doncs, USTEC-STEs exigeix que es modifiquin immediatament els criteris de gestió de la Borsa en el sentit d'incloure-hi el nomenament remunerat del mes de juliol per a tots aquells docents que no tinguin contracte més enllà del 30 de juny.

Exigim aquest nomenament en les condicions que d'inici tenia l'acord: 6 mesos treballats, com a mínim 1 dia del darrer trimestre i fer un curs de formació durant el juliol. Tanmateix, si el Departament no ho inclou, entenem que planteja una nova retallada que es faria sobre un col·lectiu docent ja molt menystingut per aquest Govern amb la conculcació d'un dret dels treballadors públics. Si és així, que ho manifestin públicament i donin la cara explicant-ne els motius.

No podem acceptar de cap de les maneres aquesta situació que suposa més precarietat laboral contra un col·lectiu ja molt castigat els darrers anys, que ha patit l'efecte de les retallades i suposada crisi en primera persona durant massa temps.

EXIGIM QUE EL DEPARTAMENT MODIFIQUI ELS CRITERIS DE GESTIÓ DE LA BORSA I PAGUI EL MES DE JULIOL

Cobrem el juliol Cobrem el juliol

01/12/2015 11:36 (4)