Educació Especial

SALARI PRIVADA CONCERTADA FEBRER 2008

El passat mes de gener (tal com haureu comprovat) el Departament va augmentar els sous de tot el personal concertat dels centres un 2% del sou base a compte de l’augment definitiu que s’aplicarà quan hàgim signat les taules salarials tenint en compte els augments que tindran els companys i companyes del l’ensenyament públic. Als companys homologats amb el personal laboral (educadors i fisioterapeutes de després del 98) no se’ls ha aplicat aquest augment a compte perquè els companys laborals de l’ensenyament públic tampoc no el tenen.

En un primer moment se’ns va informar des del Departament que aquest augment a compte s’aplicaria com cada any al mes de febrer amb efectes retroactius des de gener. Així doncs, fins que no hem fet les nostres comprovacions no us n’hem volgut informar definitivament.

De tota manera ens alegrem que aquest cop el Departament ens hagi sorprès aplicant l’augment a compte tal com s’ha fet amb els nostres companys de la pública.

Sou de mestre/a - mestre/a - taller/logopeda - tècnic grau mitjà abans del 98 el 2% representa 28,79 €

Sou del tècnics grau superior el 2% representa 33,96 €

Us seguirem informant