ustec logo verd

6/12

NOMINA SSTT MUFACE OPOSICIONS BORSA NOMENAMENTS DESTINACIO CT PERMISOS ATUR DIRECCIONS
HORARI JUBILACIO RETRIBUCIO CENTRES NORMATIVA PLANTILLES AGENDA REDUCCIO MESA

ustec Manifest conjunt en el marc de l'XI congrés d'USTEC·STEs

ustec RESOLUCIÓ EN SUPORT I SOLIDARITAT AMB EL NOSTRE PORTAVEU NACIONAL

USTEC·STEs (IAC) continuarem defensant activament l'escola pública, catalana, democràtica, coeducadora, inclusiva, crítica i de qualitat. I per tant, ens fem nostres i rebutgem totalment les amenaces, acusacions i denúncies que el nostre portaveu ha rebut, el qual, i ho volem deixar molt clar, només comunica els acords i accions decidides i promogudes unitàriament pel nostre sindicat.

PREMSA: 4-12-2017 / 28-11-2017 / 27-11-2017 / 9-11-2017 / 7-11-2017 // Llibertat.cat Sindicats de docents dels Països Catalans, d'Euskal Herria i Galiza signen un manifest contra el 155 / Segre: USTEC fixa com a prioritats combatre la segregació escolar i l'infrafinançament / Segre: USTEC exigeix més inversió en educació i nega que els docents adoctrinin / Segre: USTEC preveu oposicions per a 17.000 places docents en els propers tres anys / Catalunya Radio: Per què a Catalunya hi ha un 19% de joves que deixen els estudis sense cap títol més que el d'ESO? / Ara: Sindicats i entitats denuncien amb un memorial de greuges el 155 / Segre: USTEC exigeix més inversió en educació i nega que els docents adoctrinin / La Vanguardia: Sindicato USTEC celebra su XI congreso el próximo fin de semana en Lleida

PUBLICADA LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS OPOSICIÓ

Termini de presentació de sol·licituds: de l'1 al 20 de desembre. Accés a l'aplicatiu telemàtic.

Assessoraments USTEC oposicions 17/18

Xerrades informatives: MANRESA, IGUALADA, TARRAGONA, LA SEU D'URGELL, GAVÀ

ustec MUFACE I PRESTACIONS SANITÀRIES

DOGC:

Publicada la RESOLUCIÓ ENS/2785/2017, de 28 de novembre, de convocatòria de concurs de mèrits per seleccionar el director o directora de diversos centres educatius dependents del Departament d'Ensenyament.

RESOLUCIÓ ENS/2742/2017, de 21 de novembre, de convocatòria de concurs oposició per a l'ingrés i accés a la funció pública docent i per a l'adquisició de noves especialitats

Tancament dels delegats dels STEs a la Mesa del Ministerio a Madrid exigint que les proves no siguin eliminatòries per a unes futures oposicions

ustecObert el termini de presentació de sol·licituds per la convocatòria de places per a Professors Visitants a centres educatius dels Estats Units d' Amèrica, Canadà i el Regne Unit per el curs acadèmic 2018-2019.

DOGC:

RESOLUCIÓ ENS/2676/2017, de 26 d'octubre, per la qual s'aproven les plantilles de personal docent dels centres i dels serveis educatius dependents del Departament d'Ensenyament per al curs 2017-2018.

JA PODEU CONSULTAR A L'ATRI LA NÒMINA DEL MES DE NOVEMBRE

ustec25 de NOVEMBRE. DIA INTERNACIONAL PER L'ERADICACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES.

ustecEls nomenaments telemàtics del mes de desembre seran: dimarts 5, dimarts 12 i divendres 15. El primer dia de nomenaments després de les vacances de Nadal serà el dimarts 9 de gener.

ustecUSTEC·STEs EN DEFENSA DE LA LLIBERTAT DE CÀTEDRA, DE LA LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ I DE LA LLIURE DISCUSSIÓ ALS CENTRES EDUCATIUS

STEI INTERSINDICAL MANIFESTA EL SUPORT INCONDICIONAL A L’USTEC-STES I AL SEU PORTAVEU, RAMON FONT, QUE HA ESTAT DENUNCIAT A LA FISCALIA PER DEFENSAR L’ESCOLA CATALANA

La Confederación de STEs-i repudia la acusación de la asociación Hablamos Español al portavoz de USTEC-STEs, Ramon Font

ustec MANIFEST: PER LA CONSOLIDACIÓ, PROTECCIÓ I MILLORA DEL MODEL EDUCATIU CATALÀ

ustecPropera convocatòria  per seleccionar el director o directora de diversos centres educatius dependents del Departament d’Ensenyament.

ustec Valoració d’USTEC•STEs (IAC) de la vaga de dimecres, 8 de novembre

ustecNOVETATS OPOS: Resum Mesa Sectorial 10/11

ustecSOLIDARITAT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE LA SEU,

NO ESTEU SOLS!!

laboralsDimarts 14 de novembre es publicarà, mitjançant la web del Departament i de forma individualitzada mitjançant la web de l'aspirant, una nova Resolució relativa a la llista de participants de la borsa de treball de la convocatòria ordinària 3/2017.

MESA SECTORIAL:Divendres 10 de novembre. Tema: OPOSICIONS i sel.lecció de direcció

ustecNo podreu empresonar tot un poble. Llibertat presos polítics per manifestar-se cívica i pacíficament. Tot el suport a Omnium i ANC i a les mobilitzacions.

ustec Càcul de l'import de l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius de l'1 de gener.

Novetat en la nòmina del mes de juliol de tot el funcionariat i personal laboral de l'Administració

Funció Pública ens ha informat que l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius des de l'1 de gener de 2017 es farà efectiu aquest mes de juliol.

ustec coneixnos

activitat

sindicat

xarxes socials