ustec logo verd

30/11

NOMINA SSTT MUFACE OPOSICIONS BORSA NOMENAMENTS DESTINACIO CT PERMISOS ATUR DIRECCIONS
HORARI JUBILACIO RETRIBUCIO CENTRES NORMATIVA PLANTILLES AGENDA REDUCCIO MESA

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

PUBLICADA LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS OPOSICIÓ

Termini de presentació de sol·licituds: de l'1 al 20 de desembre. Accés a l'aplicatiu telemàtic.

Assessoraments USTEC oposicions 17/18

Xerrades informatives: MANRESA, IGUALADA, TARRAGONA, LA SEU D'URGELL, GAVÀ

ustecDivendres 1 d'octubre les seus d'USTEC·STEs romandran tancades per la celebració de l' XXI congrés

DOGC:

RESOLUCIÓ ENS/2742/2017, de 21 de novembre, de convocatòria de concurs oposició per a l'ingrés i accés a la funció pública docent i per a l'adquisició de noves especialitats

Tancament dels delegats dels STEs a la Mesa del Ministerio a Madrid exigint que les proves no siguin eliminatòries per a unes futures oposicions

ustecObert el termini de presentació de sol·licituds per la convocatòria de places per a Professors Visitants a centres educatius dels Estats Units d' Amèrica, Canadà i el Regne Unit per el curs acadèmic 2018-2019.

PREMSA: 28-11-2017 / 27-11-2017 / 9-11-2017 / 7-11-2017 // TV3: Entrevista a Ramon Font, portaveu del sindicat USTEC - CCMA / El Punt Avui: “La nostra interlocutora és només la consellera a l’exili” / Youtube: Intervenció de Ramon Font (Portaveu Nacional d’Ustec•STEs) des de Brussel•les / XipTv: Entrevista Ramon Font i Teresa Casals / Radio Calella: Ramón Font (USTEC-STEs): “No és un atac personal o al sindicat, és un atac a l’escola catalana” / Etv: Entrevista Ramon Font i Teresa Casals / L'econòmic: “La nostra interlocutora és només la consellera a l’exili” / Vilaweb: Ramon Font: ‘Ens poden dir missa. Només reconeixem la consellera Ponsatí’ / STEs Intersindical: La Confederación de STEs-i repudia la acusación de la asociación Hablamos Español al portavoz de USTEC-STEs, Ramon Font / Kaos en la red: Una organización ultraespañolista denuncia al portavoz del sindicato de docentes USTEC-Ste's de Catalunya por delitos de odio y sedición / STEPV: STEPV se solidaritza amb Ramon Font, portaveu d’USTEC / STEI: STEI Intersindical manifesta el suport incondicional a l’USTEC-STES i al seu portaveu, Ramon Font, que ha estat denunciat a la fiscalia per defensar l’escola catalana

DOGC:

RESOLUCIÓ ENS/2676/2017, de 26 d'octubre, per la qual s'aproven les plantilles de personal docent dels centres i dels serveis educatius dependents del Departament d'Ensenyament per al curs 2017-2018.

JA PODEU CONSULTAR A L'ATRI LA NÒMINA DEL MES DE NOVEMBRE

ustec25 de NOVEMBRE. DIA INTERNACIONAL PER L'ERADICACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES.

ustecEls nomenaments telemàtics del mes de desembre seran: dimarts 5, dimarts 12 i divendres 15. El primer dia de nomenaments després de les vacances de Nadal serà el dimarts 9 de gener.

ustecUSTEC·STEs EN DEFENSA DE LA LLIBERTAT DE CÀTEDRA, DE LA LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ I DE LA LLIURE DISCUSSIÓ ALS CENTRES EDUCATIUS

STEI INTERSINDICAL MANIFESTA EL SUPORT INCONDICIONAL A L’USTEC-STES I AL SEU PORTAVEU, RAMON FONT, QUE HA ESTAT DENUNCIAT A LA FISCALIA PER DEFENSAR L’ESCOLA CATALANA

ustec MANIFEST: PER LA CONSOLIDACIÓ, PROTECCIÓ I MILLORA DEL MODEL EDUCATIU CATALÀ

ustecPropera convocatòria  per seleccionar el director o directora de diversos centres educatius dependents del Departament d’Ensenyament.

ustec Valoració d’USTEC•STEs (IAC) de la vaga de dimecres, 8 de novembre

ustecNOVETATS OPOS: Resum Mesa Sectorial 10/11

ustecSOLIDARITAT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE LA SEU,

NO ESTEU SOLS!!

laboralsDimarts 14 de novembre es publicarà, mitjançant la web del Departament i de forma individualitzada mitjançant la web de l'aspirant, una nova Resolució relativa a la llista de participants de la borsa de treball de la convocatòria ordinària 3/2017.

MESA SECTORIAL:Divendres 10 de novembre. Tema: OPOSICIONS i sel.lecció de direcció

ustecNo podreu empresonar tot un poble. Llibertat presos polítics per manifestar-se cívica i pacíficament. Tot el suport a Omnium i ANC i a les mobilitzacions.

ustec Càcul de l'import de l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius de l'1 de gener.

Novetat en la nòmina del mes de juliol de tot el funcionariat i personal laboral de l'Administració

Funció Pública ens ha informat que l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius des de l'1 de gener de 2017 es farà efectiu aquest mes de juliol.

ustecRoda de premsa a Lleida: Demanem als centres educatius que no demanin aquest programa!!. R Morell "A 4 d'ESO espot ensenyar q els diners són x invertir o x endeutar-te? Com fer diners sense treballar? Cap pedagoc ho pot avalar". @JaumeAeRos "És concienciar als alumnes x pagar un bon pla de pensions, una sanitat privada... Això és el què volem?"

ustec coneixnos

activitat

sindicat

xarxes socials