ustec logo verd

17/11

NOMINA SSTT MUFACE OPOSICIONS BORSA NOMENAMENTS DESTINACIO CT PERMISOS ATUR DIRECCIONS
HORARI JUBILACIO RETRIBUCIO CENTRES NORMATIVA PLANTILLES AGENDA REDUCCIO MESA

ustecUSTEC·STEs EN DEFENSA DE LA LLIBERTAT DE CÀTEDRA, DE LA LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ I DE LA LLIURE DISCUSSIÓ ALS CENTRES EDUCATIUS

ustecSomescola: MANIFEST: PER LA CONSOLIDACIÓ, PROTECCIÓ I MILLORA DEL MODEL EDUCATIU CATALÀ

ustec Valoració d’USTEC•STEs (IAC) de la vaga de dimecres, 8 de novembre

ustecNOVETATS OPOS: Resum Mesa Sectorial 10/11

ustecSOLIDARITAT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE LA SEU,

NO ESTEU SOLS!!

laboralsDimarts 14 de novembre es publicarà, mitjançant la web del Departament i de forma individualitzada mitjançant la web de l'aspirant, una nova Resolució relativa a la llista de participants de la borsa de treball de la convocatòria ordinària 3/2017.

PREMSA: 9-11-2017 / 7-11-2017 / 2-11-2017 / La Vanguardia: Ustec·Stes cifra en un 45% el seguimiento de la huelga en la escuela catalana / Vilaweb: USTEC-STEs creu que les citacions als docents de la Seu d’Urgell ”tornen a donar sentit” a la llibertat de càtedra / El Economista: Ustec·Stes y sindicatos estudiantiles apoyan la huelga general de este miércoles en Cataluña / El Punt Avui: Comunió al pla de la Catedral / Regió 7: Suport als mestres de la Seu investigats per incitació l'odi / Ministerio de Educación Cultura y Deporte: El 21 de Diciembre será no lectivo en los centros docentes de Cataluña / El Diari de l'Educació: Quin adoctrinament?
MESA SECTORIAL:Divendres 10 de novembre. Tema: OPOSICIONS i sel.lecció de direcció

ustecNo podreu empresonar tot un poble. Llibertat presos polítics per manifestar-se cívica i pacíficament. Tot el suport a Omnium i ANC i a les mobilitzacions.

ustec Càcul de l'import de l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius de l'1 de gener.

Novetat en la nòmina del mes de juliol de tot el funcionariat i personal laboral de l'Administració

Funció Pública ens ha informat que l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius des de l'1 de gener de 2017 es farà efectiu aquest mes de juliol.

ustecRoda de premsa a Lleida: Demanem als centres educatius que no demanin aquest programa!!. R Morell "A 4 d'ESO espot ensenyar q els diners són x invertir o x endeutar-te? Com fer diners sense treballar? Cap pedagoc ho pot avalar". @JaumeAeRos "És concienciar als alumnes x pagar un bon pla de pensions, una sanitat privada... Això és el què volem?"

ustec coneixnos

activitat

sindicat

xarxes socials