ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

CONCENTRACIONS A LES12 h Barcelona: Plaça de Sant Jaume, Girona: Plaça Pompeu Fabra, TarragonaC/ deSant Francesc 3, Lleida:C/ DE Lluís Companys 1, Terres de l'Ebre: C/ de Montcada 23, Catalunya Central: Palau Firal Manresa, Alt Pirineu i Aran: Avg/ d'Espanya 12.

CONCENTRACIONS 18 HORES: Davant dels Ajuntaments, a Barcelona a la Plaça de la catedral

USTEC·STEs (IAC) dóna suport i fa una crida a participar en la vaga del 8N i en les concentracions i manifestacions del 8 i 11 de novembre

Davant l'aprovació de l'article 155 i la pèrdua total d’autogovern que significa la seva aplicació (cessant el Govern, empresonant-lo i impedint la presa de decisions d’unes institucions elegides pel poble català), USTEC·STEs vol manifestar:

Per tot això, USTEC·STEs (IAC), que sempre ha estat i estarà amb la gent, el poble, les institucions catalanes, l’escola catalana, els i les seves treballadores i la comunitat educativa, dóna suport i fa una crida a participar en la vaga del 8N i en les concentracions i manifestacions del 8 i 11 de novembre.

USTEC·STEs (IAC), 6 de novembre de 2017

(Serveis mínims)