ustec logo verd

25/10

NOMINA SSTT MUFACE OPOSICIONS BORSA NOMENAMENTS DESTINACIO CT PERMISOS ATUR DIRECCIONS
HORARI JUBILACIO RETRIBUCIO CENTRES NORMATIVA PLANTILLES AGENDA REDUCCIO MESA

ustecDimecres 25 a les 18 HORES CONCENTRACIONS UNITÀRIES CONVOCADES PEL MUCE ARREU DEL TERRITORI:"NO ENS TOQUEU L'EDUCACIÓ" Barcelona,, Sabadell, Terrassa, Granollers, Mataró, Berga, Vic, Manresa, Lleida, Igualada, Olot, Girona, Figueres, Sant Feliu de Llobregat, La Bisbal d'Empordà, Banyoles, Santa Coloma de Farnés

ustecNo podreu empresonar tot un poble. Llibertat presos polítics per manifestar-se cívica i pacíficament. Tot el suport a Omnium i ANC i a les mobilitzacions.

ustec Càcul de l'import de l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius de l'1 de gener.

Novetat en la nòmina del mes de juliol de tot el funcionariat i personal laboral de l'Administració

Funció Pública ens ha informat que l'increment retributiu de l'1% amb efectes retroactius des de l'1 de gener de 2017 es farà efectiu aquest mes de juliol.

ustecRoda de premsa a Lleida: Demanem als centres educatius que no demanin aquest programa!!. R Morell "A 4 d'ESO espot ensenyar q els diners són x invertir o x endeutar-te? Com fer diners sense treballar? Cap pedagoc ho pot avalar". @JaumeAeRos "És concienciar als alumnes x pagar un bon pla de pensions, una sanitat privada... Això és el què volem?"

ustec coneixnos

activitat

sindicat

xarxes socials