ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

Resum Mesa Sectorial Oposicions 5/12/18

Terminis previstos:

S'obrirà un termini de 10 dies hàbils per esmenar el motiu de l'exclusió.

NOVETATS:

USTEC·STEs (IAC) rebutgem completament el retard en els nomenaments com a funcionari en pràctiques a 1 de setembre de 2020 i del nomenament de funcionariat de carrera a 1 de setembre de 2021, ja que creiem que era possible acabar el procés de concurs-oposició a 31 de juliol com s’ha fet sempre i també en altres territoris.

USTEC·STEs ha fet entrega en el punt de la convocatòria d’oposició de la proposta de pacte d’estabilitat del nostre sindicat que creiem bàsica i fonamental que sigui paral·lela a les diferents convocatòries d’oposicions. La primera quinzena de gener hi haurà una Mesa per negociar-ho.

PROPOSTA USTEC·STEs (IAC) ACORD D'ESTABILITAT PERSONAL INTERÍ (PERÍODE 2018-2023)

Les places quedaran distribuïdes com podeu veure al final del text.

En el torn obert USTEC·STEs (IAC) demana una rectificació que el darrer dia dels nomenaments de 2018 sigui el 5 de desembre com publicaven els diferents SSTT.
El Departament rectifica i farà un nomenament de substitucions durant la setmana de dilluns 10 de desembre.

13/12/2018 10:14 (8)