ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

VOLEM NOMENAMENTS FINS EL 20 DE DESEMBRE

USTEC-STEs exigeix al Departament que compleixi amb la normativa que regula els criteris a gestió de la borsa d´interins, Resolució de 13 de juliol de 2016, en concret l´apartat on diu literalment : Els nomenaments d’una durada inferior al curs escolar per substitucions temporals no s’interrompen durant els períodes de Nadal, Setmana Santa o els caps de setmana, en cas que el permís o la llicència de la persona titular del lloc de treball inclogui aquests períodes de temps.

Així mateix, que el darrer nomenament abans de Nadal sigui el dimarts 20 de desembre ja que facilitarà que els centres disposin de plantilla suficient fins al darrer dia d´horari lectiu. No té cap justificació que els nomenaments finalitzin el 13 o 16 de desembre amb la cantarella que les escoles i instituts estan d’activitats nadalenques i no s’avança matèria per, amb aquesta excusa, no nomenar professorat substitut.

Si et trobes en una situació que creus que vulnera el teu dret al treball, posa’t en contacte amb nosaltres al més aviat possible. Junts fem sindicat.

Adreces USTEC·STEs(IAC)

25/11/2016 12:47 (1)