ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

Exigim al Departament que compleixi amb la normativa que ell mateix ha redactat i que es pot trobar a la Resolució per la qual s’estableixen els Criteris de gestió de borsa de treball on diu literalment : Els nomenaments d’una durada inferior al curs escolar per substitucions temporals no s’interrompen durant els períodes de Nadal, Setmana Santa o els caps de setmana, en cas que el permís o la llicència de la persona titular del lloc de treball inclogui aquests períodes de temps.

Davant d’aquesta situació USTEC·STEs recomana al personal substitut i als centres que comprovin al més aviat possible quina és la data de finalització del permís o llicència per malaltia del titular i que durant les vacances es comprovi en el portal ATRI que el seu nomenament es prorroga per a aquests dies. Després de vacances cal incorporar-se si el titular continua de baixa o confirmar fins a quin dia ha estat de baixa la persona titular.

Tampoc entenem els motius pels quals els nomenaments finalitzen una setmana abans del període festiu de setmana santa quan encara hi ha dies laborables per cobrir en cas que sigui necessari. Demanen a l´administració que allargui els períodes de nomenaments fins al darrer dia que sigui possible ja que l´estalvi que li genera va en detriment de la qualitat educativa així com la contractació de docents.

Si et trobes en una situació que creus que vulnera el teu dret al treball, posa’t en contacte amb nosaltres al més aviat possible al correu interins@sindicat.net. Junts fem sindicat !

Adreces USTEC·STEs(IAC)

27/03/2017 09:33 (1)