COMUNICAT DELS SINDICATS REPRESENTANTS DE LA MESA SECTORIAL D'ENSENYAMENT

Avui s'ha reunit la Mesa Sectorial d'Ensenyament. L'Administració ha exposat quines han estat les seves demandes, sobre recuperació de condicions laborals, al Departament d'Economia sense haver obtingut cap resposta concreta. Ens hem emplaçat a una altra Mesa abans del 15 d'octubre.

Davant que el Departament d'Ensenyament no ens ha assegurat que pel curs 2019-2020 s'aplicarà el retorn de la reducció de la segona hora lectiva, encara que ja s'introduïa en l'acord del 31 de gener, i que properament es començaran la negociació de la Llei de Pressupostos de la Generalitat per a l'any 2019 on s'ha d'introduir una partida per a aquesta i altres mesures.

Els sindicats sotasignats volem comunicar que:

i per això, hem comunicat al Departament d'Ensenyament a la Mesa Sectorial d'avui 26 de setembre de 2018 i volem comunicar a tots i totes les treballadores del Departament d'Ensenyament que si no es satisfan les nostres demandes engegarem un conjunt d'assemblees als centres i mobilitzacions creixents sense descartar la vaga durant la tramitació dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya.

USTEC·STEs (IAC)      CCOO         ASPEPC·SPS          UGT

26/09/2018 14:04 (2)