ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

OBERTURA DE LA BORSA DE TREBALL DEL PERSONAL LABORAL

CONVOCATORIA EXTRAORDINÀRIA

S'obre la convocatòria extraordinària 9/2018 (borsa oberta) per formar part de la borsa de treball de personal d'administració i serveis i de professionals d'atenció educativa i de suport a la docència del departament d'Ensenyament per a cobrir places vacants i substitucions en règim de contracte laboral. Per les següents categories professionals i comarques:

*Educador/a d’Educació Especial en centres públics (C1) – EEE: per tots els àmbits geogràfics.

Oficial/a de primera, cuiner/a (llars d’infants) (D1) – CUI: Bages, Garrotxa, Ripollès, Selva i Baix Llobregat.

En aquesta convocatòria s’admetran sol·licituds per a noves incorporacions a
la borsa de treball, així com per ampliar els àmbits territorials i les categories professionals

Presentació de sol·licituds : 5 de març de 2018 i com a mínim fins al 18 de març de 2018

05/03/2018 12:38 (3)