USTEC

Benvolguts/des companys i companyes,

Ens posem en contacte amb tots i totes vosaltres per tal que ens conegueu una mica millor, desitjar-vos que tingueu un bon curs i oferir-vos la nostra col·laboració en el que cregueu oportú.

USTEC·STEs (IAC), sindicat majoritari a l’ensenyament públic, forma part de IAC, també sindicat majoritari en la funció pública a Catalunya. En aquest context, el personal laboral del Departament d’Ensenyament, com a part integrant del sector educatiu, és objecte també, de forma prioritària, de la nostra acció sindical.

Com a organització sindical, allò que millor ens defineix és que sempre hem defensat els i les treballadors/es de l’escola pública, la qual, no tenim cap dubte que ha de ser l’eix vertebrador del sistema educatiu, ja que és l’única opció que pot realment garantir l`equitat i la cohesió  social, i més encara en els temps que corren. En aquest sentit, ens oposem frontalment a qualsevol intent o proposta d’externalització de serveis públics, sigui quina sigui la forma en què es vulgui presentar o els eufemismes que es vulguin utilitzar per emmascarar el que té clarament un nom: privatització.

Per acabar, volem recordar-vos que estem a la vostra disposició i que podeu contactar  amb nosaltres sempre que ho necessiteu. Podeu adreçar-vos personalment a les nostres seus de cada territori, trucar-nos i/o enviar-nos un mail amb les vostres consultes. També podeu visitar la nostra web http://www.sindicat.net/lab i seguir-nos al Twitter: @Plaboralustec i al Facebook: Laborals Ustec

El nostre compromís és treballar per i amb vosaltres, defensar els interessos del nostre col·lectiu i lluitar per la millora de les nostres condicions laborals i socials, com també mantenir-vos informats de tot allò que ens afecta com a col·lectiu.

Amb aquest esperit, rebeu una salutació ben cordial,

Personal Laboral USTEC·STEs (IAC)
laborals@sindicat.net

08/10/2015 11:33 (1)