UN CRIT CONTRA LES VIOLENCIES MASCLISTES

La Plataforma Feminista 5N a Tarragona convoquem tota la ciutadania a una marxa contra les violències masclistes el proper 5 de novembre a les 12h a la Plaça Imperial Tàrraco de Tarragona. Ens manifestarem de nou per a l’eradicació d’unes violències que ens segueixen sometent en tots els àmbits de la nostra vida.

Denunciem:

Per tot això, la Plataforma Feminista 5N a Tarragona

Exigim:

Seguim i seguirem denunciant i recordant, avui i sempre, que la violència és responsabilitat de qui l’exerceix, no de qui la pateix.
Per la construcció d’una societat digna, lliure de violències per a totes i tots cal escoltar i reconèixer:
Que el moviment feminista som la clau de la transformació cultural i social. Sense les dones no hi ha revolució.
Que som milions de dones sostenint la vida i construint relacions lliures de violència. Perquè les pràctiques de llibertat femenina són mediació universal per a la transformació de la feminitat i de la masculinitat.
Que les dones teixim xarxes i sense xarxes no es pot abordar el canvi social. Les organitzacions de dones feministes som referents de voluntat i acció política per a la llibertat, la vida, l’equitat, la pau i la sostenibilitat.
Les unes al costat de les altres, practicant l’autoorganització, l’empoderament i l’autodefensa feminista, diem prou a les violències masclistes i ens donem suport per gaudir de vides i relacions lliures perquè:
PERQUÈ ENS HI VA LA VIDA.
PERQUÈ VOLEM UNA VIDA LLIURE I LLIURE DE VIOLÈNCIES.
PERQUÈ ENS VOLEM VIVES; CONTRA LES VIOLÈNCIES MASCLISTES, AUTO
DEFENSA FEMINISTA.
Ens tornem a trobar a tots els carrers de pobles i ciutats el 25 de novembre, dia Internacional de la no violència contra les dones i les nenes.

Manifest - Tarragona, 3 setembre 2016