ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

CONDOL PER LA MORT DEL COMPANY VICENT ESTEVE

Avui hem conegut la desaparició del mestre Vicent Esteve, un dels homes més destacats de l’educació i el sindicalisme valencià en el si del nostre sindicat germà, l’STEPV i d'Intersindical Valenciana.

Des del Principat, des d’USTEC·STEs (IAC), lamentem profundament la pèrdua del vostre i nostre company, i volem acompanyar-vos en aquest moment difícil. Ben segur, i en el difícil panorama social i educatiu del moment, la seva absència es percebrà. Ara bé, la seva feina en el món educatiu i sindical ens representa un exemple que ha d’inspirar-nos per continuar endavant en les lluites compartides i en aquesta tasca, com és l’escola, que sempre és col·lectiva.

Com a sindicat germà, com a país germà, com a amics vostres, ens unim al dol familiar i a tota la Comunitat Educativa del País Valencià, i volem expressar la nostra solidaritat, a més de la nostra determinació a l’hora de compartir lluites presents i futures.

USTEC·STEs (IAC)

Març de 2018