ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

TREBALLEM EN LA CONSTRUCCIÓ D'UNA VAGA GENERAL

Dijous 21 de setembre es va celebrar una reunió a Barcelona en què es va convidar a tot el teixit associatiu, sindical, estudiantil i polític del país. La reunió es va convocar a instàncies de la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), de la qual USTEC·STEs en formem part. La nostra proposta va ser tirar endavant una Vaga General que prèviament vam preavisar per tal que fos possible portar-la a terme.

L'acord amb el qual ens vam comprometre totes les entitats sindicals, estudiantils, socials culturals i polítiques fou treballar en la construcció d'una Vaga General situada a la primera setmana d'octubre.

Esperem la vostra col·laboració per fer-la possible en els vostres centres de treball i en altres àmbits on hi participeu atès que serà una vaga laboral i social que pensem que una bona part de la classe treballadora i de la societat d'aquest país està esperant.

Convidem a totes les organitzacions sindicals i socials a sumar-s'hi.

Defensem els nostres drets, Vaga General!!

USTEC·STEs (IAC), 22 de setembre del 17.

22/09/2017 14:08 (3)