ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament
          logotip

NOTA ACLARATÒRIA SOBRE LES MOBILITZACIONS ENGEGADES PELS SINDICATS D’ESTUDIANTS

Des del 21 de setembre a la tarda, circula un cartell i una crida d’un sindicat d’estudiants en què ens inclou en una crida a la no assistència de classes arran de les mobilitzacions contra l’estat d’excepció encobert que pateixen les institucions catalanes. Tal com ha desmentit en un tuit recent l’organització estudiantil, el nostre sindicat no ha participat en aquesta mobilització, perquè el nostre sindicat, USTEC·STEs, representa al professorat, i per tant, només pot demanar als docents participar en una vaga.

Com reconeixen en el desmentit que van fer via tuit, el SEPC, van fer servir les nostres sigles sense el nostre permís.  És molt possible que els estudiants hagin fet una interpretació errònia de la crida genèrica que vam fer i que mantenim, en el comunicat d’urgència del dia 20, on es demanava concretament: “ participar en tots els actes en defensa de la democràcia i el dret a decidir (…) als claustres, en funció de la seva voluntat i possibilitats, per organitzar concentracions, accions de protesta, i totes aquelles mobilitzacions que considerin necessàries i oportunes”, fet que no inclou l’abandó de les classes.

No obstant això, USTEC·STEs mostra la seva simpatia i ofereix tot el suport a les mobilitzacions empreses per les diverses organitzacions d’estudiants.

USTEC·STEs, 22 de setembre de 2017