Convocatòria de VAGA GENERAL el dia 3 d’octubre

La Intersindical Alternativa de Catalunya, de la que USTEC·STEs en forma part, ha impulsat la trobada d’altres sindicats i Moviments Socials, per coordinar-nos per a la convocatòria d’una VAGA GENERAL que hem situat el dia 3 d’Octubre per la repressió i les incerteses que ha patit el conjunt de la classe treballadora i per la possible vulneració de drets fonamentals i socio-econòmics que es puguin produir els propers dies.

Hem mantingut la cobertura legal de vaga el dia 2 d’Octubre ja que no podem descartar res, és en aquest sentit rebreu la comunicació de serveis mínims per a aquest dia.

Demanem que en els centres educatius debateu aquesta proposta i si no rebeu d’altres comunicacions, informeu a les famílies o l’alumnat la impossibilitat d’atendre el servei educatiu el dia 3 d’octubre si així ho decideix el vostre claustre.

Decret de Serveis mínims. Descarregar

02/10/2017 10:29 (1)