Resposta del Consorci donant solució

Remitent: Gerència Consorci

Benvolguts, Benvolgudes, Avui hem tingut coneixement que un centre ha notificat a unes famílies que s’havia acabat la beca de menjador del seu fill/a i que si no abonava l’import, no tindria dret a aquest servei.

Recordeu que el criteri que ha aplicat fins ara el Consorci ha estat pagar l’import relatiu a 165 dies dels 175 lectius del curs.

El motiu d’aquesta reducció del 5% és que estadísticament ha quedat compensat pels dies que l’alumnat no fa ús del servei per diferents motius (malalties...)

Volem confirmar amb vosaltres que en cap cas un alumne que tingui dret a la beca de menjador es quedi aquests dies sense aquest servei. Si el còmput global de la despesa de menjador supera l’aportació que fa el Consorci, es tractarà de forma individual amb el centre per trobar una solució tal com s’ha fet fins ara.

Cordialment, Mercè Massa Gerent gerencia.ceb@gencat.cat

Consorci d’Educació de Barcelona Generalitat de Catalunya Ajuntament de Barcelona

ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

COMUNICAT USTEC·STEs: AVUI NO TOTHOM POT QUEDAR-SE A DINAR A L'ESCOLA

Avui en Jaume i la Jenny, germans de 9 i 6 anys, no es poden quedar a dinar a l'Escola, ni avui ni d'aquí a finals de curs. El motiu: la seva Escola, de la beca al 100% de menjador, només en rep 165 dies, quan el curs en dura 176. Si s'hi volen quedar han de pagar els 6 euros per persona i dia que no tenen. De fet a partir del 14 de juny no tindran ni casa perquè sa mare ha rebut una ordre de desnonament.

Volem denunciar la situació de tots els Jaumes i totes les Jennys que avui no podran dinar a l'Escola amb els seus companys i companyes només pel fet que sa mare pateix pobresa extrema en ple segle XXI. Una vergonya col·lectiva amb responsables a les administracions.

USTEC·STEs demanem al Departament d'Ensenyament i al Consorci d'Educació de Barcelona que posin fi immediat a aquesta injusta situació i que permetin dinar com a mínim fins a finals del curs escolar a tots els infants que ho necessitin.

USTEC·STEs, 9 de juny del 17

12/06/2017 19:52 (2)