ELS TREBALLADORS DE LA GENERALITAT NOMÉS EXIGIM EL QUE ÉS NOSTRE

Els treballadors i treballadores de la Generalitat de Catalunya som els que hem patit les retallades més fortes de totes les Administracions de Catalunya i els que fins ara hem recuperat menys les nostres condicions de treball.

Els sindicats demanem al Govern de la Generalitat que segueixi el mateix criteri de negociació a la Mesa General de la Funció Pública que el que ha utilitzat a la Mesa del Personal Docent, de forma que puguem seguir avançant en la recuperació de les condicions que ens van ser arrabassades el 2012.

Hem proposat al Govern negociar de forma immediata una sèrie de propostes per incloure als pressupostos de 2017, i unes altres per continuar negociant.

PROPOSTES PER INCLOURE ALS PRESSUPOSTOS DE 2017

CALENDARI DE NEGOCIACIÓ DE LA RESTA DE DEMANDES

Establir un calendari de negociació per tenir tancat un acord abans del 30 de març de la resta de demandes .

També els hem de plantejar la necessitat de negociar l’aplicació de la jornada de 35 hores com ja ha fet el Departament de Justícia i comunitats com Euskadi, Andalucía i Castilla-La Mancha.

Davant la negativa del Govern a negociar, els sindicats hem mantingut reunions conjuntes amb tots els Grups Parlamentaris, per aconseguir que les nostres demandes quedin reflectides en els pressupostos del 2017 .

Per altra banda, en una mostra més de menysteniment cap als empleats públics, el Govern comunica que la part de la paga que havia de pagar a març ho farà a l’abril, adduint el retard en l’aprovació dels pressupostos.

Els sindicats convocarem assemblees conjuntes als centres de treball i mobilitzacions per exigir al Govern de la Generalitat que ens retorni el que és nostre i perquè no torni a utilitzar el nostre salari i les nostres condicions de treball per equilibrar els pressupostos.

Els treballadors i treballadores de la Generalitat no podem ni volem pagar amb el nostre salari els impostos que el Govern no vol cobrar a les gran fortunes de Catalunya.

EXIGIM EL QUE ÉS NOSTRE!!!

24/02/2017 12:22 (1)