ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

USTEC·STEs (IAC) PARTICIPA ACTIVAMENT EN EL PACTE NACIONAL PEL REFERÈNDUM

El conjunt de les entitats i organitzacions de tots els àmbits ciutadans que subscriuen el pacte Nacional pel Referèndum iniciem una extensa campanya de recollida de peticions  individuals que reclamin la celebració d’un referéndum on el poble de Catalunya es pugui expresar lliurement. USTEC-STEs (IAC) fa una crida a tots els treballadors/es de l’ensenyament a què hi participin activament. El sindicat està fent esforços per tal de situar el model educatiu dins del debat nacional, dins dels propòsits que construeixi un país amb una escola pública de referencia, de qualitat i de cohesió social, perquè entenem l’educació com un  dels pilars d’una societat que es vol donar noves oportunitats, més enllà dels  marcs legals estatals i autonòmics que fins ara ens han limitat.

Us enviem l'enllaç del Pacte nacional pel Referèndum: https://pactepelreferendum.cat/

Si us voleu fer voluntari/es l'enllaç és: https://pactepelreferendum.cat/volunteer

Sapigueu també que durant la setmana de Sant Jordi tindrem a totes les nostres seus fulls de recollida de signatures per tal que els pugueu signar o recollir-ne allà on considereu.

07/04/2017 13:05 (4)