ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

REVERTIM LES RETALLADES A L’EDUCACIÓ PÚBLICA

#DefensemLaPública

Els sindicats de l’ensenyament públic unitàriament, com a continuïtat de les mobilitzacions iniciades el curs passat i com a base de futures mobilitzacions, volem expressar el nostre rebuig unitari a l’acció de govern de l’actual conselleria d’educació perquè:

Per als sindicats sotasignats per millorar la qualitat de l’educació pública cal de forma immediata el compromís per part de l’administració en els propers pressupostos de:

Els sindicats de l’ensenyament públic ens comprometem a, si el Govern no focalitza l’educació pública com una de les seves prioritats en els propers pressupostos, convocar una mobilització vinculada a la tramitació i aprovació dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya i durant el curs les mobilitzacions i accions necessàries, inclosa la vaga, per acabar revertint les retallades a l’educació pública.

15/01/2017 10:28 (1)