ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

CRIDA A LA MOBILITZACIÓ A L'INICI DEL CURS 2016-17

Construïm la lluita per revertir les retallades

Els sindicats de l’ensenyament públic volem cridar a la mobilització a tot el personal dels centres educatius públics de Catalunya per manifestar el nostre rebuig unitari a l’acció de govern de l’actual conselleria d’educació perquè:

Front l’aparent oposició a les polítiques educatives impulsades pel Govern central, existeix una clara manca de voluntat política real per evitar l’aplicació de la LOMCE a Catalunya, així com per revertir les retallades imposades tant pel govern de l’Estat com pel govern de Catalunya.

Exigim el compromís explícit per part de la conselleria de fer tots els esforços suficients per garantir la qualitat educativa als nostres centres i cridarem als i les professionals d’Ensenyament a les mobilitzacions i aturades necessàries per aconseguir-ho.

Per tot això proposem iniciar un procés de mobilitzacions contundents des d'ara mateix. Us adjuntem un calendari d'accions, mobilitzacions, assemblees i claustres a partir del dia 1 de setembre i us demanem que el pengeu a un lloc visible dels vostres centres i que en feu difusió. L'objectiu de la proposta és que el curs no comenci amb normalitat i poder treballar per mobilitzacions majoritàries, inclosa la vaga, amb capacitat per poder revertir el desmantellament de l'escola pública.

USTEC·STEs (IAC)           CCOO              CGT               UGT               ASPEPC-SPS

mov inici curs

15/01/2017 10:28 (2)